Najnowsze Wpisy

NEW BLOG!!! Komentarze (0)
18. marca 2005 12:30:00
linkologia.pl spis.pl

ZNOWU TO SAMO, NOWY BLOG, MAM NADZIEJE ZE KURWA NIE ZAPOMNE HASLO TAK JAK W 3 OSTATNICH MOICH BLOGACH. PODZIEKOWANIA DLA 2 SS DAS REICH W PRZYGOTOWANIU SZABLONU, WIELKIE DZIEKI KURWA :D HAHA Z CZASEM POPRAWI SIE PARE RZECZY BO SA ZA DUZE ALE HUJ Z TYM, WAZNE ZE JEST. DZISIAJ PIĄTEK, JUTRO SOBOTA CZYLI DZIEN W KTÓRYM ZOBACZE MOJEGO CUKIERECZKA W SZKOLE ;) TAK DOBRZE NAPISAŁEM KAROLINA JEST MOJA ;) I Z NIKIM SIE NIĄ DZIELIĆ NIE ZAMIERZAM :D DOBRA JAK NA 1 NOTKE STARCZY  TEGO PISANIA, ZAPRASZAM DO KOMENTARZY!!!

blizna22 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

xenia87 | mdzik | natka99 | skrawek-duszy | hop | Mailing